Fullhouse Lifestyle Store and Cafe @ Off Jalan Yap Kwan Seng

Fullhouse.A place where almost everybody talked about.
A place where people would just love to drop by despite an array of comments gunning down on their food.
& A place we think most of you have went to.


Chris & I have been wanting to pay Fullhouse a visit ages ago but ended up not going & no one could tell why. I went there for the first time, without him. Oops.
Friday lunch is the time when we girls would scratch our heads looking for the best place to chill out leaving all our frets behind & say cheers to weekends.


Here we were, at Fullhouse enjoying the accompaniment of the cute-sy interior and deco arrangement, fitting in well into their lifestyle concept hangout place housed in a bungalow off Jalan Yap Kwan Seng.

IMG_8454

IMG_8447


Fullhouse is readily populated and well-known for their cam-whore spots and needs no introduction, here’s some of the budget and affordable set lunches that we had.
With price range at around RM13.90 – RM16.90, set lunches come with a large glass of ice lemon tea, wild mushroom soup, a main course and a pastry.



Wild Mushroom Soup
Very creamy, but it’s only moderately warm when served.


IMG_8435




Salmon Salad
Portion was poor and with lotsa cheese powder sprinkled all over resulting it an odd serving.


IMG_8437




Signature Black Pepper Chicken.
The girls have different opinion towards it. Some said it’s a wee bit salty, some just dislikes the blackpepper and some said it’s good 🙂


IMG_8440




Pan-Fried Dory Fish
I find the fish was alright and the gravy special. With a hint of sweetness from the gravy and saltiness from the mash, it’s not bad after all and acceptable.


IMG_8443

Curry Noodles
From the look of it, the portion was rather huge and ingredient was brimming.


IMG_8442

Pastries was disappointing however…


IMG_8445




Despite their OK food, many customers are still pouring in.
This concept restaurant is doing pretty well and I guess its cuteness won the patrons heart.
By the way, I love all things cute too!
I would love to take picture of every corner but it’s time to get back to work! 😉


Full House


Full House1


Full House2


My fun colleagues and chummies!



Fullhouse

No. 2, Jalan Liew Weng Chee
Off Jalan Yap Kwan Seng
Kuala Lumpur
Tel: +603 2164 6466


Pork-Free

Link To This Page
1. Click inside the codebox
2. Right-Click then Copy
3. Paste the HTML code into your webpage
codebox
powered by Linkubaitor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Comment

  1. jfook says: Reply

    Nice deco and ambiance. But the food looks really tempting. Are you sure its just OK only? Haha

  2. ai wei says: Reply

    dear, we shall come here for photos next time. kekekeke 😛

  3. £ydia says: Reply

    the food look very good wor. haha.. but really looks like a nice place.=]

  4. Theng Nee says: Reply

    yeah…finally we succeeded to appear in this famous food blog~ haha…

  5. uLi.佑莉 says: Reply

    yeah…the place is nicer than the food 😛

  6. mimid3vils says: Reply

    I've been to their 1st outlet @ NZX, food is really so so only but really good to photography lor…

  7. iamthewitch says: Reply

    What a pretty place! No worries, I haven't been there before too, so now you have one person who's even more outdated than you. LOL!

  8. thule a.k.a leo says: Reply

    I think their selling point is the design and ambience rather than the food right?
    Fullhouse actually reminds me of one fav Korean drama featuring Rain 🙂

  9. kumfye says: Reply

    i went there twice….the brought me dissapointment for the both visit…their service there were sucks…i wouldn't back to there anymore…YKS branch was sucks…i dunno the other la…the food there was just normal only…you can't put too high expectation on their food…if we want better food…then better go hawker stall…they were famous not because of thier food but their unique ID and decoration…

    thefye.com

  10. reanaclaire says: Reply

    the ambience is very nice.. this is the 2nd time i saw.. Fullhouse.. really a place to visit.. too bad Ipoh doesnt have.. the prices are not too expensive either..

  11. ~Christine~Leng says: Reply

    jfook~
    yea..just OK only.haha. prefer it's environment better ;P

    aiwei~
    sunway's branch? hehe

    Lydia~
    hey dear! yea.. sure you'll love to take pics there too! There's a branch at sunway 🙂

    Theng Nee~
    lol. me paiseh ;P
    great lunch with u gals!

    uLi~
    agree rite 🙂 hehe

  12. ~Christine~Leng says: Reply

    mimid3vils~
    that's the factor that keep their customers coming back 🙂 just can't resist cute stuffs!

    iamthewitch~
    when wanna meet gal? 🙂
    fullhouse too? haha

    Leo~
    really? which korean drama? ;P
    when talk about fullhouse, its their cute and cottage feel environment. just can't resist ;P

    kumfye~
    oops. the service during our visit was still ok.
    yea.. no doubt their food was only passable but ppl nowadays just love concept restaurants. haha

    reanaclaire~
    affordable price rite 🙂
    come to KL if you really wann pay this place a visit! ^^

  13. taufulou says: Reply

    the food there always being complain by alot ppl..

    till now i still havent been to any of the restaurant yet..should pay a visit soon i guess..:)

  14. thule a.k.a leo says: Reply

    Name: Fullhouse
    Starring: Rain & Song Hye Kyo (my fav actress)

  15. kitchen tables says: Reply

    I want to thank you for sharing this kind of topic. It is very interesting. I have been waiting this day that I will see the full house lifestyle and cafe in this blog.

Leave a Reply